المتابعون

الخميس، 21 أبريل 2011

بادکش درمانی ورزشی (Hijamah) آل


بادکش درمانی ورزشی (Hijamah) آل    




دکتر احمد  حلمي صالح       

Dr_ahmedcupping@yahoo.com




موضوع ورزش بادکش جالب توجه است ، کار می کنم در این زمینه آغاز شد پس از من رسول خدا (علیه السلام) در نقش بادکش درمانی و نظم خود را به استفاده از بادکش ، او (ع) استفاده بادکش در ران او از رگ به رگ کردن یا شدن بود بر روی آن ، من با این برنامه ها در زمینه آسیب های ورزش الهام گرفته است ، همچنین دخالت در مورد کمک های اولیه ، از جمله ایجاد بادکش .






من شروع به کار در این زمینه ، کار من در زمینه طب ورزش به من حمایتی و غنی سازی تجربه من در بادکش درمانی و ارتباط آن با صدمات ورزش ، من نوشتن در مورد بادکش درمانی و نحوه استفاده از آن را تحت تاثیر قرار در مورد آسیب های ورزشی ، و بسیاری دیگر ، که در کار بزرگ من از کتاب جامع برای علم بادکش درمانی عبارتند از پایه های بادکش درمانی و ورزش در سال 2006/2007.    

در سطح نشر علمی در منطقه از بادکش و ارتباط آن با ورزش شما یافت دو کتاب ، اولین کتاب من و یکی دیگر از کتاب است.    

کتاب اول صحبت در مورد بادکش در حوزه کتاب ورزشی در سال 2007 برای اولین بار از آنها به زبان عربی منتشر شده است ، و دوم به زبان انگلیسی ، و چاپ آن در آلمان است.     

نویسنده اول : احمد حلمی صالح ، من در کتاب من بحث تحت عنوان "در مجموع بادکش درمانی" ، من مذاکرات در مورد بادکش درمانی و پزشکی ورزشی :        




-- فیزیولوژی بادکش از شفا و درمان در آسیب های ورزشی.      

--
ورزشی بادکش درمانی (آل Hijamah) و نقش آن در کمک های اولیه ، و چگونه اعمال می شود.  

--
ورزشی بادکش درمانی (آل Hijamah) و نقش آن در درمان (بهبود سرعت).         

--
ورزشی بادکش درمانی (آل Hijamah) و نقش آن به عنوان یک فعال در زمینه ورزشی.    

--
برنامه های ورزشی در بادکش (بادکش ماساژ برای مقابله با آسیب های).


دوم کتاب توسط نویسنده : Ilkay Zihni Chirali ، تحت عنوان "طب سنتی چینی بادکش درمانی" و صحبت کردن در مورد بادکش درمانی و طب ورزشی.

هر دو کتاب در همان سال 2007 ثبت نام کتاب عربی در سال 2006 منتشر شده است.


سپس عکس ها نشان می دهد بادکش من برخی از ورزشکاران در Olympad پکن در سال 2008 ، سر و کار داشتن با بسیاری از رسانه های غربی.       


برخی تحقیقات انجام شده در بادکش در ورزش بعد از آن در کالج های تربیت بدنی در مصر و روسیه ، از جمله آنچه است که مورد بحث قرار گرفته و هنوز در دست مطالعه ، از جمله دو مقاله (برای dgree استاد) در دانشگاه Tanta دانشکده تربیت بدنی ، یکی از نویسنده "احمد Helmy" در سال 2009 در مورد کارپال تانل Syandrome. و دیگر برای کمر درد توسط پژوهشگر ، "Safwat موسی" در سال 2009.    

اما تعریف ورزشی بادکش است ، شما باید درک کنید که تعریف از بادکش های ورزشی در تعریف زیر است :          

ورزش بادکش هستند سهمیه بندی برنامه های سازمان از بادکش با ورزشکاران برای استفاده در کمک های اولیه ، بازسازی و بازیابی شفا ، برای رسیدن به بهترین فرم های ورزشی ، که هدف آن دستیابی به شفا و آرامش و به تداوم و کمک به حفظ قدرت و انعطاف پذیری. بادکش خشک و خونین و هوا فنجان ماساژ (ماساژ بادکش) و آب انواع بادکش به طور گسترده مورد استفاده قرار بادکش در زمینه ورزشی.        















بادکش ورزشی واصل        


--
بادکش درمانی فیزیولوژی از شفا و درمان در آسیب های ورزشی.     
--
ورزشی بادکش درمانی (آل Hijamah) و نقش آن در کمک های اولیه ، و چگونه اعمال می شود. -- ورزشی بادکش درمانی (آل Hijamah) و نقش آن به عنوان یک فعال در زمینه ورزشی.         
-- ورزشی بادکش درمانی (آل Hijamah) و نقش آن در درمان (بهبود سرعت). -- برنامه های کاربردی در ورزش بادکش (بادکش ماساژ ، توانبخشی آسیب های ناشی از).   







ورزشی بادکش تابع  

واضح است که نقش برجسته از بادکش درمانی در پیدا کردن راه حل برای مشکلات متعددی برای ورزشکاران در همان زمان ، بادکش درمانی برای کار :

1 --
بهبود سرعت از طریق ترمیم مقاومت به اسید لاکتیک.
2 --
چهره از اتم های ولگرد از اکسیژن ، در نتیجه حفظ حیات از فردی و کارایی عملکردی است.
 3 -- مبلغ معادل هموگلوبین در خون ، به آنچه که اتفاق می افتد در سطح فعالیت بدنی از اختلال به علت افزایش غلظت خون ناشی از عملکرد دارای رتبه مخالف نیستیم.
4 --
پیشرفت در فعالیت های توان بخشی برای امن و سریع می باشد.
5 -- مشارکت در تهیه ورزشی قبل از آموزش و یا فعالیت های رقابتی از طریق تکنیک های مختلف ، به خصوص ماساژ و بادکش انواع بادکش آب است.
بادکش کار به عنوان یک فیلتر برای خون برای به دام انداختن آنومالی است که در آن جایی که کار بادکش به پاک خون برگزیده های رمزنگاری از طریق تصفیه خون از طریق عمده و هشتم 30 - بطن چپ خود را به بافت های بدن و -- 6 سپس به دهلیز راست بازگشت ، جایی که از آن باقی مانده cucurbitula به طور متوسط ​​از 5 ثانیه با جایی که بسیاری از رشته های اصلی را از خون ، که می تواند نامزدی و انتخاب اجزای خون و متوسط ​​افزایش جریان خون است توسط فارغ التحصیل محدود Marqlat در خون ، که به معنی پرداخت غرامت از مذهب حیاتی است به بافت های کارآمد.    

کسری حیاتی : عدم عرضه در سلول های مورد نیاز خود را با مواد غذایی ، اکسیژن و انرژی حیاتی ، که منجر به واکنش های منفی در آن سلول را امتحان کنید تا از شرایط از underemployment است.


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق