المتابعون

السبت، 16 أكتوبر 2010

ספורט טיפול בכוסות רוח


ספורט טיפול בכוסות רוח (Hijamah אל)


ד"ר אחמד סאלח חלמי




הנושא של ספורט בכוסות רוח הוא מאוד מעניין שלה החלה איתי אחרי שאני רואה את שליח אללה (עליו השלום) תפקיד הטיפול בכוסות רוח והסדר שלו להשתמש חופנת, הוא (עליו השלום) להשתמש חופנת על ירכו של נקע היה על זה, אני בהשראת ליישומים אלו בתחום של פציעות ספורט, גם להתערב במקרים של עזרה ראשונה, כולל להפוך חופנת.

 



התחלתי לעבוד בתחום זה, העבודה שלי בתחום הרפואה הספורט זה תומך להעשיר את החוויה שלי בכוסות רוח טיפול ואת הקשר שלה לספורט, אני כותב במונחים של איך להשתמש בו כדי להשפיע על מקרה של פציעות ספורט, ועוד רבים , זה העבודה שלי גדול של ספר מקיף על המדע של בכוסות רוח טיפול כוללים את היסודות של בכוסות רוח תרפיה ספורט בשנת 2006/2007.


ברמה של פרסום מדעי בתחום חופנת ואת הקשר שלהם לספורט מצאת הגרירה הספר, הראשון הוא הספר שלי ספר אחר.


הספר הראשון דיבר על חופן בתחום של ספרים ספורט פורסמו בשנת 2007 הראשון של אותם בערבית, והשנייה באנגלית, ולהדפיס אותו בגרמנית.


מחבר ראשון: אחמד חלמי סאלח, אני מדבר על:


- הפיזיולוגיה של ריפוי וטיפול בפציעות ספורט ע"י חופנת.

- ספורט בכוסות רוח טיפול (אל Hijamah) ותפקידה עזרה ראשונה, וכיצד ניתן ליישם.


- ספורט בכוסות רוח טיפול (אל Hijamah) ותפקידה הריפוי (מהירות ההתאוששות).

- יישומים חופנת ספורט (כוסות רוח עיסוי להתמודד עם פציעות).

הספר השני של המחבר: Ilkay Zihni Chirali, תחת הכותרת "רפואה סינית מסורתית חופנת טיפול" מדבר על רוח טיפול ותרופות ספורט.

שני הספרים שיצאו לאור באותה שנה 2007 את אחת הספר הערבי בשנת 2006.


ואז תצלומים להראות את רוח יש לי כמה ספורטאים Olympad בייג 'ין בשנת 2008, שעסק הרבה בתקשורת המערבית.


היה עושה קצת מחקר על חופנת בספורט מאוחר יותר במכללות לחינוך גופני מצרים ורוסיה, כולל מה כבר דנו בהם היה עדיין תחת חקירה, כולל שני מאמרים (עבור dgree מאסטר) בטנטא אוניברסיטת הפקולטה לחינוך גופני, אחד הסופר "אחמד חלמי" בשנת 2009 על שורש כף היד מנהרת Syandrome. והשני על כאבי גב על ידי החוקר, "Safwat מוסא" בשנת 2009.

אבל מהי ההגדרה של ספורט חופנת, אתה צריך להבין את ההגדרה של רוח הספורט בהגדרה הבאה:

ספורט בכוסות רוח הם קיצוב יישומים מארגן חופנת עם הספורטאים לשימוש שיקום עזרה ראשונה, וכן להשיב את הריפוי, כדי להשיג את הטוב ביותר ספורט טפסים, שמטרתה להשיג ריפוי והרפיה ולהשיב חיוניות לעזור לשמור על חוזק וגמישות. רוח יבשה מדם ועיסוי אוויר כוסות (עיסוי חופנת) ו חופן סוגי המים של הנפוצה ביותר חופן בתחום הספורט.


ספורט חופנת הגיש

- הפיזיולוגיה של ריפוי וטיפול בפציעות ספורט ע"י חופנת.
- ספורט בכוסות רוח טיפול (אל Hijamah) ותפקידה עזרה ראשונה, וכיצד ניתן ליישם. - ספורט בכוסות רוח טיפול (אל Hijamah) ואת תפקידו activator בתחום הספורט.
- ספורט בכוסות רוח טיפול (אל Hijamah) ותפקידה הריפוי (מהירות ההתאוששות). - יישומים בספורט רוח (רוח עיסוי, שיקום פציעות).


ספורט בכוסות רוח פונקציה

ברור מדגישה את תפקידה של בכוסות רוח טיפול במציאת פתרונות לבעיות מספר הספורטאים באותו זמן, חופן תרפיה עובד:

1 - ריפוי מהירות דרך שיקום של התנגדות חומצה לקטית.
2 - את פניו של אטומים תועים של חמצן, ובכך לשמר את החיוניות של הפרט ואת יעילות תפקודית. 3 - כמות שוות ערך של המוגלובין בדם, לעומת מה שקורה ברמות הפעילות הגופנית של ההפרעה בשל הגידול צמיגות הדם הנובע הביצועים אינו מדורג.
4 - ההתקדמות בפעולות השיקום של בטוח ומהיר. 5 - תרום הכנת ספורט לפני אימונים או פעילות תחרותית באמצעות טכניקות שונות, עיסוי במיוחד חופנת וכל מיני בכוסות רוח ומים.
עובד חופנת כמסנן עבור בדם לצוד האנומליה שבה שבו עובד חופנת כדי לטהר את הדם על ידי הצפנה סלקטיבית באמצעות טיהור הדם דרך חלל מרכזי 30-השמיני שמאל שלה אל רקמות הגוף ו - 6 ואז לחזור אטריום ימין, שם הוא נשאר cucurbitula בממוצע של 5 עם שם רבים של הקורסים העיקריים של הדם, אשר משמעותה מינוי הבחירה של מרכיבי הדם ולהגביר את אספקת הדם מוגבל ע"י בוגר של Marqlat בדם, כלומר פיצוי של הדת הוא חיוני לרקמות ביעילות.

הגירעון ויטל: היא חוסר באספקת תאים עם הדרישות שלהם של מזון, חמצן ואנרגיה חיוניים, אשר יוביל לתגובות שליליות בתאים אלו מנסה לענות על הדרישות של underemployment.

- ספורט בכוסות רוח טיפול (אל Hijamah) ואת תפקידו activator בתחום הספורט. תחת הכותרת "שלם חופן טיפול", מדברת על חופן טיפול ותרופות ספורט:








ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق